dinsdag 7 mei 2013

The Horcrux Tag

 Bij joany kwam ik deze tag tegen, aangezien Harry Potter een plekje in mijn hart heeft verovert, nam ik deze tag met alle liefde over!

 Wat vind jij van de rechten voor huis elfen?

Ik vind het echt heel slecht, gewoon een soort slavernij. Ik vond het dan ook geweldig dat Harry Dobby aan het einde van deel 2 kleding gaf :). Ook hoe ze behandelt worden vind ik slecht, ze leven misschien om te dienen, maar dan kun je de wezentjes toch wel een stuk beter behandelen, because i thing they are adorable!

Wat is je favoriete personage?

Dat vind ik wel een moeilijke keuze. Ik heb een plekje in mijn hart voor het wijsneusje van een Hermelien, Ginny vind ik ook heel leuk, en ook heb ik heel veel gelachen om Fred en George! Maar als ik zou moeten kiezen, denk ik toch dat ik voor Sirius Zwarts ga, hij was de ultieme vader personage, bad, but also a good character!

Wat is je minst favoriete personage?

Doloris Umbridge, i hated her! Ik kon er niet tegen dat zij Perkamentus van school had verbannen, ik was boos toen ik er achter kwam toen ze iedereen van de schoolraad had gedwongen, nog erger. Ze was een dooddoener, maar dan deed ze alsof ze goed was! Dat mens spoorde echt voor geen cent!

Zou je ziel willen opsplitsen in Gruzielementen?

Hell no! Je ziel in repen scheuren, mensen vermoorden, voor wat? om voor eeuwig te leven? Dan wordt ik liever gebeten door een lekkere vampier ^^

Als je jezelf wel in Gruzielementen op MOEST delen, welk object zou je dan gebruiken?

Ik heb daar nooit echt over nagedacht eigenlijk.. Misschien mijn telefoon, ik ben daar altijd op te vinden! Of misschien toch mijn ereader, of Dolfje weerwolfje, mijn favoriete kinderboekenserie (waar ik 3 of 4 delen van heb,...), nee dat weet ik echt niet.

In welk huis zou je worden ingedeeld?

Ik heb het nooit ingedeeld. Maar ik denk huffelpuf, omdat ik graag lees en het leuk vind om te leren, maar in Grieffoendor zou ik me ook wel thuis voelen denk ik :)

Favoriete boek?

De gevangene van Azkaban, daar komt Sirius in beeld, toen ik hem voor het eerst las, had ik wel een kleine crush op het personage sirius!

Favoriete film?

Ik denk de laatste 2 films, omdat ik vindt dat de makers het einde supermooi hebben weergegeven in de film. Bijna alles van het boek kwam aan bod, kleine details weggelaten, maar dat vergeef ik ze.

Heb jij Harry Potter merchandise? Zo ja, kun je het ons laten zien?

Nee, nooit gehad ook

Als je het leven kon redden van een van de personages in het boek, wie zou je dan redden?

Dobby en sirius, oh en George, of was het nou Fred? Eigenlijk iedereen van Het Harry team, ik moest echt wel een paar traantjes wegpinken aan het eind!

Heb je wel eens Harry Potter Fanfiction gelezen?

Nee, nog nooit eigenlijk..

Hoe ziet jouw Patronus eruit?

Als mijn oude kat, Felix :)

Feel free to be tagged!

X, LiesReads

Geen opmerkingen:

Een reactie posten