zondag 12 mei 2013

Singin'Sunday #3

Singin'Sunday is geboren uit mijn liefde voor zingen, geloof het of niet, maar ik zing! En als ik de mensen om me heen moet geloven ook nog vrij goed. In deze rubriek komen elke zondag liedjes uit de oude en de nieuwe doos, die ik geweldig vind om te luisteren, om te zingen, of welke past bij mijn afgelopen week. Soms zijn het meezingliedjes, soms zijn het lekkere dans liedjes die je lekker wegblazen. Niks is te gek!

No diggity! Wie kent hem niet? Een heerlijk swingend nummer met rap. Ik heb er een mash up van ontdekt van niemand minder dan Passenger en Ed Sheeran! Een heerlijk duo vind ik, en aangezien ik een heerlijke week heb gehad (ook vanwege mijn verjaardag) komt ie deze week in de rubriek


 


Voor mijn auditie op school moet ik een liedje zingen. Ik heb gekozen voor het liedje Jar of hearts van Christina Perri:


Ook ben ik helemaal verslaafd geraakt aan de final song van pitch perfect. Ze hebben een supertoffe mix gemaakt van nieuwe en oude liedje


Hope you enjoyed it!
X, LiesReads

2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke nummers! Leuk artikel. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke nummers heb je gekozen zeg. Ik vind het ook heerlijk om met mijn favoriete nummers mee te zingen :)

    BeantwoordenVerwijderen