maandag 6 mei 2013

Singin'Sunday #2

Note: Ik ging vanmorgen vroeg kijken, en toen bleek dat ik vergeten was om deze post in te plannen! Dus doe ik het vandaag, maar het blijft singin'Sunday :)

Morgen ben ik jarig, en op mijn verjaardag ben ik dól op 50 cent, en dan vooral het liedje in da club ;)


Vroeger, toen ik klein was, was ik ook erg fan van Kinderen Voor Kinderen, en heb ik ook nog eens dit nummer gezongen, ook een all time favorite op mijn verjaardag:


Nu we toch in de sfeer van KVK zijn, wij zijn op dit moment aan het verhuizen, nee niet naar een ander huis, de ouders van mijn lieve vriend komen weer thuis wonen (lang verhaal kort, wij woonden met zijn 2en in het koophuis van zijn ouders, hun waren gaan huren en probeerden dit huis te verkopen), dus krijgen wij de grootste kamer, om onze privacy te bewaren, dat doet me weer denken aan dit nummer:


Welke liedjes vond jij leuk van kinderen voor kinderen?
X, LiesReads

Geen opmerkingen:

Een reactie posten