zondag 28 april 2013

Singin' Sunday #1

Aangezien ik nóg steeds bezig ben met het boek : 'haar naam was Sarah', en ik op dit moment niet zo heel veel tijd heb, omdat ik twee supergrote opdrachten heb gekregen voor school, en ik hier dus wat minder te zien ben, introduceer ik bij deze : 'Singin' sunday' Zoals je het misschien al raad, de komende tijd (wie weet hou ik hem er wel in) zal ik voor jullie op Youtube rondstruinen om mijn favoriete zangers, liedjes, covers enz. enz. te zoeken en deze hier neer te zetten!

Voor de eerste week heb ik een filmpje van Boyce Avenue. Deze vond ik toen ik een liedje voor mijn auditie aan het zoeken was (jhaaa, zingen doe ik óók :), en ik heb gelijk de CD'S gedownload. Dit is een band die van liedjes een slow version maken, en dit vind ik een van de mooiste, samen met payphone:

Al moet ik wel bekennen dat ik nét iets te enthousiast was met alle cd's downloaden, een paar van hun liedjes zijn super om te luisteren, maar ik zou niet al hun cd's achter elkaar aanzetten, want dat wordt een beetje eentonig, maar over het algemeen vind ik dat die jongen echt een lekkere stem heeft om mee mee te bléren :)

Wat vinden jullie?
X, LiesReads

Geen opmerkingen:

Een reactie posten