donderdag 25 april 2013

Day zero Project

Jullie zullen het vast wel al ergens gelezen hebben, of misschien al wel in mijn header verstopt hebben zien zitten.

Ik doe sinds gisteren mee aan het beroemde DAYZERO Project. De doelstelling is om 101 doelen te bedenken en te behalen die je in 1001 (2.75 jr) probeert waar te maken. En ja, ik doe daar aan mee. Waarom? Omdat ik vreselijk slecht ben in lijstjes maken, en vooral om me daar aan te houden. Dit gaat van een simpel boodschappenlijstje tot een to do list.

Nou gaat het er mij niet helemaal om of ik het binnen 1001 dagen haal, maar vooral dat ik ze haal, hoelang ik erover doe. Het zijn serieuze, en natuurlijk veel minder serieuze doelen. Waarom ik ze met jullie deel? Omdat ik ook iets anders dan alleen lezen aan mijn blog wilde toevoegen, iets persoonlijks, van mij, en dat kan ik zo doen. Er zal niet elke dag een update komen, maar als ik een doel heb behaald wel. Of ik me eraan hou weet ik natuurlijk niet, maar dit is wel de bedoeling en ook zeker mijn insteek!

Daarom heb ik voor mezelf ook geen regels gesteld, als ik in de loop van de tijd een doel toch niet denk te halen mag ik hem veranderen, gewoon omdat ik het al moeilijk vind om me aan lijstjes te houden. Maar ik vind het wel een mooi begrip om er in te oefenen. En wat zal ik trots op mezelf zijn als ik dit (het liefst binnen 1001 dagen) eindelijk allemaal af kan strepen!

Het idee kunnen jullie hier vinden
Mijn lijst kun je hier vinden

Wat vind jij van het concept?
X, LiesReads

2 opmerkingen: