zondag 23 juni 2013

Singin'Sunday #5

Ik heb mijn blog de laatste tijd een beetje verwaarloosd i.v.m school, wel heb ik gelukkig genoeg gelezen om een beetje vooruit te schrijven :). Vandaag alvast weer een heerlijke singin'sunday!

Singin'Sunday is geboren uit mijn liefde voor zingen, geloof het of niet, maar ik zing! En als ik de mensen om me heen moet geloven ook nog vrij goed. In deze rubriek komen elke zondag liedjes uit de oude en de nieuwe doos, die ik geweldig vind om te luisteren, om te zingen, of welke past bij mijn afgelopen week. Soms zijn het meezingliedjes, soms zijn het lekkere dans liedjes die je lekker wegblazen. Niks is te gek!

Afgelopen vrijdag heb ik Auditie gedaan voor mijn opleiding om naar het 2e jaar te mogen, het klinkt een beetje gek, maar het is toch echt waar, ik heb auditie gedaan voor de evenementen richting, en voor de artiesten richting. Ik moest daarvoor ook een liedje instuderen, en ik heb gekozen voor het liedje a thousand years van Christina perri, ik vind echt dat zij een prachtige stem heeft, dus deze week: Christina perri, zet je speakers op z'n hardst en blére lekker mee zou ik zeggen!

- A thousand years

Jar of Hearts, een van mijn favoriete liedjes van deze artiest, ik heb deze ooit met koor gezongen, en vond het gelijk een mooi nummer, deze staat dan ook ergens bovenaan om lekker mee te brullen :)

Fijne zondag allemaal
Stay tuned
X, LiesReads

Geen opmerkingen:

Een reactie posten