maandag 18 maart 2013

Ik snap you NOT ;; Els Ruiters

 
Titel: Ik snap you Not!
Genre:
Literatuur/Roman
Auteur:
Els Ruiters
Verschenen:
2009
Pagina’s: 188
Uitgever:
VCL
Uitgelezen: 15'03'13









Esther woont in Nijmegen en heeft al heel lang geen contact meer met haal oudoom, Leo. Ze heeft al leuke vakantie plannen met haar vriendinnen en tweelingbroer, vlak voor de vakantie overlijd oom Leo. Als ze op het punt staat om alsnog te vertrekken ziet ze haar moeder in gebrekkig Engels praten door de telefoon, en Esther neemt het over. De vrouw aan de andere kant van de lijn is in Schotland, en Esther moet naar Schotland komen om het huis, wat zij en haar broer hebben geërfd in ontvangst te nemen. In eerste instantie vind ze dat vreselijk, haar zonnige vakantie met haar vriendinnen moet ze veranderen in een vliegticket naar Schotland, waar ze voor grote verrassingen komt te staan.

Ik denk dat ik er een favoriete schrijfster bij heb. Ondanks dat ik Balletschoenen & Boxershorts leuker vond, is dit toch ook een heerlijk boek. Ik was gelijk begonnen aan dit boek na het andere, en dat had ik beter niet kunnen doen, ondanks dat het dezelfde schrijfster het heeft geschreven. Het is weer een totaal ander verhaal natuurlijk, maar toch werd ik er weer net zo lekker ingezogen. De schrijfstijl vond ik ook weer heerlijk en dit boek had ook niet zoveel pagina's, waardoor het ook lekker weg leest. Ik heb spijt dat ik niet heb gewacht tot de zomer, want dit is een heerlijk boek om lekker in de tuin of op het strand in het zonnetje te lezen. Ach ja. In de bus en op bed, en op de bank was het ook heerlijk vermaak!

X, LiesReads








Geen opmerkingen:

Een reactie posten