dinsdag 12 maart 2013

Gratis Boeken

Gratis boeken, wie wil dat nou niet! Laatst was ik een beetje aan het surfen op het net, en kwam ik gratis-boeken tegen. Een site waar je boeken kunt vinden die 100% legaal te downloaden zijn. Nu ben ik natuurlijk heel benieuwd en ben gaan rondsnuffelen.

Op het eerste gezicht gaat het om fraai saaie boeken. Het gaat over geschiedenis of over artritis ofzo. Maar naarmate ik verder ging, hoe beter de boeken werden. Wie weet staat er voor jou ook wel een super titel tussen! Ik heb nog niet op alle pagina's gesnuffeld, maar dat ben ik zeker wel van plan!

De site gaat natuurlijk wel over ebooks, maar sommige boeken kun je ook op de computer lezen. Ze leggen op de site zelfs uit hoe dat moet, en ook kan dit op de ipad, of smartphone. Handig toch!

Klik hier voor de site!

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

X, LiesReads

Geen opmerkingen:

Een reactie posten