woensdag 24 april 2013

Bloghop Craving Pages

 

Bij Joany ontdekte ik het bloghoppen voor boekenbloggers, en daar wil ik natuurlijk wel aan meedoen! Ik heb de indruk dat er elke maand een bloghop is, en dit is de eerste keer dat ik meedoe. Het is de bedoeling dat je een vraag beantwoord en deze keer is de vraag:

Met welke personages zou jij bevriend kunnen zijn en waarom?

Ik zou graag vrienden zijn met Harry Potter geschreven door J.K Rowlings, met een toverstokje zwaaien is een van mijn grootste dromen, samen met hem Zweinstein verkennen en verder magische kattenkwaad uithalen. Ook zou ik graag met Bella Swan van Twilight een heus vampierengevecht willen winnen, wel met speciale krachten natuurlijk, daarna een wedstrijd doen met wie het hardste kan rennen en lekker spelen met Renesmee die in Breaking Dawn geboren wordt. Ik zou het ook niet erg vinden om wilde avonturen te beleven met Rosa van de Hoe overleef ik ?! serie. Lekker doen wat niet mag en samen de pubertijd ontdekken (al ben ik daar op dit moment wel een beetje laat mee). Of een van de vier beste vriendinnen zijn van Ali van Pretty little liars en samen met de andere meiden achter de complottheorieën komen van A- zou ik niet verkeerd vinden, een beetje (veel) spanning is natuurlijk ook niet verkeerd, heb je altijd wel wat te doen toch :)

Dit waren mijn fictieve vrienden en vriendinnen, wie zijn die van jou?
X, LiesReads

3 opmerkingen:

  1. Leuke personages heb je uitgekozen! Ik zou eigenlijk niet weten met wie ik bevriend zou willen zijn. Daar heb ik nog nooit over nagedacht haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha ja ik zou ook wel samen met Harry willen toveren, maar er zijn twee andere personages uit zijn boeken waar ik wel vrienden mee zou willen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke personages heb je uitgekozen. Tof dat je mee doet met mijn Blog Hop, ik heb me meteen aangemeld als volger op bloglovin. :)

    BeantwoordenVerwijderen